نجات جان جوان رشتی از میان آهن پاره های پراید له شده + عکس

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه به عللی خودروی سواری واژگون شد، در حاشیه خیابان متوقف و موجبات گیر افتادن راننده ۲۷ساله را فراهم کرده بود، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از ست هیدرولیک نجات، نسبت به خارج کردن راننده اقدام کردند.
به گزارش رکنا،  حادثه واژگونی و محبوس شدن راننده جوان در ساعت ۸:۱۲ صبح امروز (۳۰ آذر ۹۹) به آتش نشانان شهر باران اطلاع داده شد.
سریعا یک دستگاه خودروی نجات و اطفایی بهمراه ۴ تن از آتش‌نشانان به محل حادثه واقع در جاده پیربازار جاده منگوده اعزام شدند.
رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه به عللی خودروی سواری پراید واژگون شد، در حاشیه خیابان متوقف و موجبات گیر افتادن راننده ۲۷ساله را فراهم کرده بود، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از ست هیدرولیک نجات، نسبت به خارج کردن راننده اقدام کردند.
مومنی با بیان اینکه در این حادثه راننده از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شده بود، ادامه داد: تیم اورژانس حاضر در محل سریعا نسبت به اعزام مصدوم به بیمارستان اقدام کردند.
همین گزارش حاکی است: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل و پیشگیری از بروز حوادث و تصادفات احتمالی و تحویل مورد به عوامل نیروی انتظامی به آشیانه بازگشتند.
علت حادثه در دست بررسی کارشناسان مربوطه می‌باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟