دستگیری 2 سارق با 86 فقره سرقت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: 2 نفر که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت باطری خودروهای شهروندان می کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر و به 86 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین بساطی" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودروهای سواری پراید و شکایت مال باختگان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان با بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی و استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی موفق شدند هویت دو نفر از سارقان سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: با تلاش ماموران مخفیگاه متهمان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضائی هر 2 نفر آنان دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به 86 فقره سرقت باطری از خودروهای پراید در سطح شهر کاشان اعتراف کردند .

سرهنگ بساطی گفت : با راهنمایی سارقان دستگیر شده ، مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و همگی متهمان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به مجازات خود به مراجع قضائی تحویل داده شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟