کشف 74 کیلو تریاک در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر تهیه و انتقال مقادیر فراوانی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر به شهر تهران، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.
وی بیان داشت: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، متهم با استفاده از یک دستگاه تریلر به شهرهای جنوبی کشور مراجعه و ضمن تهیه مقادیری مواد مخدر در پوشش بار تجاری در حال حرکت به سمت تهران است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه در رصد های اطلاعاتی مسیر تردد خودروی متهم شناسایی شد، عنوان کرد: با هماهنگی های قضائی دستور دستگیری متهم و بازرسی از تریلر اخذ و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به محور مواصلاتی جنوب تهران اعزام و موفق شدند در مراقبت های ویژه پلیسی خودروی متهم را در بزرگراه "آزادگان" شناسایی و آن را در یک عملیات پلیسی توقیف کنند.
این مقام انتظامی ابراز داشت: راننده خودرو دستگیر و در بررسی های تخصصی مقدار 74 کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ حسنوند در پایان افزود: متهم به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران انتقال و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟