پلمب انبار قطعات یخچال در گرمدره/یک نفر دستگیر شد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق تأثیرمستقیم بر اقتصادی کشور دارد، گفت: انبار دپوی انواع قطعات یخچال در گرمدره کرج شناسایی و پلمب شد؛ در این پرونده یک نفر دستگیر شده است.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز،  گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی قطعات قاچاق یخچال در یک انبار در منطقه «گرمدره کرج»، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران در مرحله اول با انجام اقدامات پلیسی از صحت اخبار مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار 3 هزار و 900 عدد کمپرسور،2 هزار 938 عدد ترموستات، 19 هزار و 408 عدد فیلتر،2 هزار و 887 عدد انواع گاز یخچال و 68 عدد سایر قطعات یخچال که همگی قاچاق بودند، کشف شد.

این فرمانده انتظامی با بیان اینکه در مجموع 29 هزار و 201 عدد انواع قطعات قاچاق یخچال از این انبار کشف شده، اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی انبار پلمب و یک نفر در این رابطه توسط ماموران دستگیر شد.

محمدیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش قطعات کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: پیگیری پرونده در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی، افزود: بدون شک مبارزه نیروی انتظامی با قاچاق کالا تاثیر مستقیم بر بازگشایی واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال در کشور دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟