شناسایی 16 متهم جدید پرونده فرار مالیاتی در شیراز

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه ابتدای آذر امسال، یک باند فرار مالیاتی در شیراز شناسایی و با دستگیری اعضای آن متلاشی شد، گفت: یکی دیگر از این باند دستگیر و ۱۶ متهم دیگر نیز شناسایی شده‌اند.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی گفت: فرد دستگیر شده در ارتباط با این شبکه فرار مالیاتی، از کارکنان اداره کل امور مالیاتی فارس و پنجمین عضو باند متخلف اقتصادی است که اکنون با قرار تامین، در بازداشت بسر می‌برد.

موسوی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص نحوه ارتباط اعضای باند و شرکت‌های صوری تشکیل شده با این کارمند خاطی در حال بررسی است، بیان کرد: این پرونده منحصر به فرار مالیاتی نیست و پرونده های متعدد رشاء و ارتشاء نیز برای مرتبطین با این شرکت های صوری تشکیل شده است.

موسوی از تشکیل کارگروه حسابرسی و حقوقی مشترک با هدف تعیین میزان دقیق فرارهای مالیاتی انجام شده خبر داد و بیان کرد: زمینه بازگشت ۴۰ میلیارد ریال از فرارهای مالیاتی با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: پیش از این ۴ عضو دیگر این شبکه بازداشت شده و فعالیت شرکت‌های صوری آنان که به نام افراد محجور ایجاد شده بود به حالت تعلیق درآمده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟