کشف مخدر در مرزهای ماکو

 فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: مرزبانان هنگ مرزی شهرستان ماکو با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین را از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

به گزارش رکنا، سردار سرتیپ دوم یحیی حسین خانی روز پنجشنبه افزود: مرزبانان در مسیر تردد قاچاقچیان در مرزهای ماکو به اجرای کمین هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله مواد مخدر به کشور بودند، مشاهده کردند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان زمانی که خود را در کمین مرزبانان گرفتار دیدند، با به جا گذاشتن محموله مواد مخدر و با استفاده از تاریکی شب به خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: مرزبانان در پاک سازی محل موفق شدند ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین را که توسط قاچاقچیان به جا گذاشته شده بود، کشف و ضبط کنند.

سردار حسین خانی افزود: ماموران شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش ایرنا طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان غربی حدود ۹۶۷ کیلو متر است؛ این استان از طرف شمال ۱۴۹ کیلومتر مرز آبی از طریق رودخانه ارس با جمهوری خودمختار نخجوان،از طرف شمال و غرب ۵۶۶ کیلومتر مرز خاکی با کشور ترکیه و از طرف غرب ۲۵۲ کیلومتر مرز خاکی با کشور عراق دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟