قهوه خانه محله شادآباد آتش گرفت

به گزارش رکنا،  پس از به صدا درآمدن زنگ ایستگاه 62 از سوی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران و اعلام آتش سوزی در یک قهوه خانه ، ساعت 06:55 صبح امروز نیروهای عملیات این ایستگاه به محله شاد آباد، میدان بوربور، خیابان آهنگر اعزام شدند.
عباس سرافرازی رئیس ایستگاه 62 در اینباره گفت: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی ساخت به مساحت 70 متر مربع بود که طبقه اول به کاربری تراشکاری و طبقه دوم به کاربری قهوه خانه تبدیل شده بود.
وی درباره عملیات آتش نشانان افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و باز کردن درب قهوه خانه، مشاهده کردند که تعدادی از تخت ها و پشتی های آن دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش درحال سرایت به اطراف بود.
سرافرازی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل حادثه و کشیدن یک رشته لوله ی آب پرفشار آتش نشانی، شعله ی آتش را مهار و خاموش کرده و از گسترش و بروز خسارات بیشتر نیز جلوگیری کردند.
وی با اشاره به اطلاع رسانی به موقع شهروندان افزود: با حضور به موقع آتش نشانان از خسارت بیشتر جلوگیری شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل قهوه خانه به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟