کشف 19 فقره موبایل قاپی / متهمان در تهران بازداشت شدند

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق موبایل  و کشف 19 فقره موبایل قاپی خبر داد.
به گزارش رکنا ،  سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" در تشریح این خبر اظهار داشت : اواخر تابستان سال جاری گزارش های متعددی از شهروندان به پلیس آگاهی ارجاع شد که حاکی از آن بود دو موتورسوار با استفاده یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا گوشی موبایل  شهروندان را قاپ زنی کرده اند.
وی بیان داشت : با بررسی پرونده های وقوع که از کلانتری های تابعه به پلیس آگاهی ارجاع شده بود، نوع موتور سیکلت، شیوه و شگرد و چهره متهمان پالایش و مشخص شد که یکی از متهمان سابقه دار به نام جهان به همکاری همدستش سرقت ها را مرتکب شده است که با انعکاس تحقیقات انجام شد به مرجع قضائی، دستور دستگیری متهمان اخذ شد.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم کارآگاهان در یک عملیات ضربتی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه ششم پلیس آگاهی انتقال یافتند.
سرهنگ کنجوریان ابراز داشت: متهمان در پلیس آگاهی به 19 فقره موبایل قاپی با همدستی یکدیگر معترف و اظهار داشتند گوشی های سرقتی را به مالخری در حوالی میدان شوش فروخته اند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کلیه مال باختگان شناسایی شده اند و هر دو متهم با صدور قرار مناسب به دستور قضائی روانه زندان شده اند، افزود: دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار کاراگاهان پایگاه ششم قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟