2 حادثه رانندگی در شهرستان دیر/ ۶ نفر مصدوم شدند

به گزارش  رکنا،حسین ناظمیان‌پور مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از وقوع دو تصادف در دو حادثه جداگانه در محورهای مواصلاتی شهرستان دیّر و مصدوم شدن شش نفر خبر داد.

وی با بیان اینکه حادثه اول ساعت سه و ۴۵ دقیقه بامداد به وقوع پیوست، گفت: این حادثه در محور خورموج - بردخون در روستای کناری از بخش بردخون اتفاق افتاد و در آن یک دستگاه پرایدبار که حامل دیگ‌های آش بود واژگون و راننده ۶۷ ساله که تک سرنشین این خودرو بود از ناحیه دست و سر و صورت دچار صدمه شد.

وی افزود: یکی از دیگ‌های آش که در صندلی شاگرد گذاشته بود پس از واژگونی به روی راننده ریخته و باعث سوختگی نوع ۲ در ناحیه دست و صورت شد.

وی اضافه کرد: مصدوم پس از ارائه خدمات اولیه درمانی توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با بیان اینکه حادثه دوم در جاده ساحلی بوشهر به دیّر روبروی روستای شهنیا اتفاق افتاد، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۳ و ۲۶ دقیقه با تماس با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان دیّر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس اطلاع داده شد که بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی بردخون به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: خودرو پژو پارس دارای پنج سرنشین زن بوده که از ناحیه دست، پا و کمر دچار صدمه شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مرکز خدمات جامع سلامت بردخون انتقال داده شد.

ناظمیان‌پور تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه صدمه شدید به سرنشینان وارد نشده و همگی در مرکز خدمات جامع سلامت بردخون به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

وی گفت: علت این دو حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

وی یادآور شد: شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟