رسید ساز جعلی دردسر جدید بازاریان جزیره کیش

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا رضایی افزود: تعدادی از جامعه بازاریان کیش ، صاحبان چند رستوان و رنت کاران خودرو با در دست داشتن مرجوعه قضایی در پلیس فتا کیش حاضر و عنوان کردند، افرادی برای دریافت خدمات یا خرید اقلام یا کالا به محل کسب آن‌ها مراجعه و در قبال خدمات ارائه شده رسید جعلی واریز اینترنتی وجه به آن‌ها تحویل شده است و هیچگونه وجهی به حساب ارائه دهندگان خدمات واریز نشده است.
سرهنگ رضایی افزود: با بررسی فنی و پلیسی مشخص شد متهمان این پرونده‌ها به صورت خانوادگی به کیش آمده و با استفاده از این روش اقدام به کلاهبرداری از چندین رستوران، رنت کار خودرو، غرفه‌های لباس فروشی، غرفه‌های فروش موبایل کرده بودند که این افراد دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
سرهنگ رضایی گفت: قبل تحویل هرگونه کالا و خدمات به مشتری از انتقال وجه قابل پرداخت با رسید پیامکی که توسط بانک ارسال می شود و یا استعلام کردن حساب بانکی مبنی بر واریز شدن وجه به حساب اطمینان حاصل کنند.
وی گفت: مردم می‌توانند هرگونه مشاوره و راهنمایی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir به صورت آنلاین دریافت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟