انهدام باند سارقان محتویات داخل خودرو در زاهدان

به گزارش رکنا، سردار "احمد طاهری" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودرو با شیوه و شگرد هایی مشابه در سطح شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که سارقان در ساعات پایانی شب به وسیله خودروهای پراید با پرسه زدن در کوچه و پس کوچه های شهر و با استفاده از تاریکی هوا و خلوتی خیابان ها اقدام به سرقت قطعات و محتویات داخل خودروهای پارک شده در محلات خلوت و حاشیه ای شهر می کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه با سرنخ های به دست آمده یکی از سارقان شناسایی شد.

سردار طاهری اظهار داشت: در عملیاتی ضربتی این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او 400 میلیون ریال اموال مسروقه شامل باطری، ضبط و پخش و انواع قطعات مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: با دستگیری این متهم 4 نفر دیگر از همدستان وی شناسایی و مشخص شد، این متهمان چند روز قبل حین سرقت اموال داخل یک خودرو توسط مأموران گشت انتظامی شهرستان زاهدان دستگیر و روانه زندان شده اند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: این متهمان که با انتقال به پلیس آگاهی و روبه روشدن با ادله پلیس، چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند، ضمن اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس به 60فقره سرقت، شامل: 50 فقره سرقت قطعات خودرو و محتویات داخل خودرو و 10 فقره سرقت دوربین مداربسته در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

وی با اشاره به توقیف 3 دستگاه خودروی پرایدی که سارقان به وسیله آنها اقدام به سرقت در سطح شهر می کردند خاطر نشان کرد: هر 5 متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری در پایان بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان تأکید و از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت، ضمن تجهیز خودروی خود به قفل فرمان، قفل پدال و سیستم ضد سرقت استاندارد، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟