کشف بیش از یک تن مواد مخدر توسط هنگ مرزی سراوان

به گزارش رکنا ، سردار سرتیپ احمد علی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، کشف محل اختفای قاچاقچیان و محموله مواد مخدر با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرارگرفت.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این عملیات هدفمند سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی مرزداران توان مقابله نداشتند پس ازدرگیری شدید، مرزداران موفق شدند ضمن دستگیری یکی از اشرار قاچاقچی در پاک سازی منطقه یک تن و ۳۶۵ کیلوگرم تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم هروئین و در مجموع یک تن و۴۶۵ کیلو مواد مخدر، دو دستگاه بی‌سیم، دو دستگاه خودرو را نیز توقیف و قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی خاطرنشان کرد: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی حوزه استحفاظی اجازه نمی‌دهند تا قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از مرز احساس امنیت و آرامش کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 638634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟