اجرای طرح نهضت بازخوانی وصیت نامه سیاسی ـ الهی حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش رکنا ، با هدف آشنا ساختن آحاد کارکنان خدوم ناجا و خانواده های محترم آنان با آراء و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) نهضت بازخوانی وصیت نامه امام در سطح ناجا به صورت برگزاری آزمون مجازی برای کارکنان و آزمون مکتوب برای خانواده ها اجرا می شود. با توجه به اینکه اکثر کارکنان ناجا از جوانان هستند و دوران پیروزی انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) را درک نکرده اند و از طرفی متن و محتوای وصیت نامه امام(ره) بیانگر ابعاد شخصیتی حضرت امام و آراء و اندیشه های بلند عرفانی و علمی و سیاسی و اخلاقی ایشان است و آینده و مسیر حرکت انقلاب اسلامی را ترسیم نموده اند، لازم است کارکنان ناجا با وصیت نامه امام خمینی(ره) آشنا شوند. توصیه مقام معظم رهبری نیز همین است که همه تلاش کنند تا آحاد ملت ایران خصوصا جوانان، وصیت نامه امام را بازخوانی کنند.
ما اعتقاد داریم وصیت نامه امام(ره)، بزرگترین میراث معنوی امام است که نه برای ملت ایران، بلکه برای همه ملل جهان خصوصا آزادی خواهان عالم به یادگار گذاشته اند و به حق، دستورالعملی کامل و جامع برای پیشرفت و توسعه و اقتدار و عزت ملت ایران است که می بایست همه اهتمام کنند تا همگان با این منبع عظیم حکمت و بصیرت و معرفت آشنا بشوند.
این طرح از 1 تا 10 بهمن ماه از طریق آزمون در سراسر یگانهای ناجا اجرا می شود و در پایان طرح به 1650 نفر از شرکت کنندگان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟