عملیات ضربتی پلیس مشهد برای پایان دادن به گوشی قاپی ‌های سریالی/ اعتراف متهم به 40 فقره سرقت

به گزارش رکنا،   سرهنگ عباس‌صارمی ساداتی در این خصوص گفت: از چندی قبل گزارش گوشی قاپی ‌ های سریالی در محدوده کوی امیر، بلوار شهید فرامرز عباسی، ساجدی، جانباز، فخر و بهاران مشهد به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و دستور لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.
این مقام انتظامی افزود: تیم تجسس کلانتری آبکوه با کنترل و مراقبت‌های پوششی طرح ویژه ای را در دستورکار خود قرار دادند و بررسی های اولیه نشان می داد سرنشینان ۲ موتورسیکلت از عاملان این سرقت‌های تیزدستانه هستند.
سرهنگ صارمی ساداتی گفت: کلانتری آبکوه در این طرح ضربتی ۴جوان موتورسوار را در بلوار شهید ساجدی به عنوان مظنون زیر نظر گرفتند و دقایقی بعد زمانی که آنها قصد سرقت را داشتند برای دستگیری وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: پلیس یکی از متهمان را دستگیر کرد اما ۳جوان که همراه او بودند به سرعت متواری شدند و متهم ۱۸ ساله در تحقیقات اولیه با معرفی ۳ همدست خود که از دوستانش بودند به ۴۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان و مالخراموال مسروقه ادامه دارد،گفت: اشاره به ۲ نکته در این پرونده ضروری است؛ نکته اول، مراقبت و نظارت صحیح والدین بر رفت و آمدها و دوستان فرزندانشان است و نکته دیگر توجه شهروندان عزیز به توصیه های پلیسی برای نحوه استفاده و حمل گوشی تلفن همراه در کوچه و خیابان است تا فرصت سوء استفاده برای سارقان گوشی قاپ فراهم نشود.
در مواردی شاهد هستیم که سارقان،گوشی تلفن راننده و سرنشینان خودروها را قاپیده اند که نیازمند مراقبت بازدارنده در این رابطه نیز هستیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟