دستگیری 2 رباخوار در سقز

به گزارش رکنا ،  دادستان انقلاب و عمومی سقز گفت: ۲ نفر از متخلف در این شهرستان به اتهام پولشویی و رباخوار ی توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی دستگیر شدند.

علیرضا رضاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از این افرادی که دستگیر شده به اتهام فروش مال غیر و رباخواری براساس گزارش نهادهای امنیتی توسط دستگاه‌های قضایی و امنیتی دستگیر شد و نفر دوم هم به اتهامات مالی و پولشویی با حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است.
به گزارش رکنا، در فضای مجازی شهرستان سقز گفته می‌شود این دو نفر از سرمایه‌داران و زمین فروشان بزرگ شهر هستند که امروز دستگیر شدند.

حدود دو ماه است دستگاه های امنیتی سقز موجی از دستگیری‌های حوزه مفاسد اقتصادی، مالی و اداری را در این شهرستان آغاز کرده‌اند و تاکنون ۱۰ نفر از جمله برخی مدیران شهرداری و شورای شهر به اتهام‌های مختلف دستگیر شده و پیش بینی می‌شود این رویه همچنان ادامه داشته باشد.

نهادهای مردمی و مردم سقز از دستگیری مفاسد اقتصادی توسط دستگاه‌های امنیتی این شهرستان استقبال کردند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟