آتش سوزی هولناک در کارگاه تولید مصنوعات چوبی در مشهد

به گزارش رکنا ،  رییس منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: حریق سنگین کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی در هسته مرکزی این شهر با تلاش بیش از ٣٠ آتش نشان مهار شد.
سرآتشیار مجید فرهادی روز دوشنبه  افزود: این حریق امروز در یک کارگاه تولید و فروش صنایع چوبی در میدان توحید رخ داد که با توجه به حساسیت موضوع و بافت تجاری، مسکونی منطقه، بیش از ۳۰ آتش نشان با ١٤ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه بسیاری از تخته، الوار و مصنوعات چوبی تولید شده و آماده فروش در این کارگاه ٣٠٠ متری دچار آتش سوزی شد.

حریق سنگین کارگاه تولید مصنوعات چوبی در مشهد مهار شد

رییس منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: در مجاورت محل آتش سوزی، چند انبار چوب، مغازه و منزل مسکونی وجود داشت که آتش نشانان در یک عملیات هماهنگ و پیوسته از چندین ضلع موفق به مهار آتش و پیشگیری از سرایت آن به بافت پیرامونی محل حادثه شدند.
وی افزود: این آتش سوزی با تلاش نیروهای آتش نشان در کمتر از یک ساعت مهار شد و با توجه به تراکم محل و چیدمان غیر اصولی مصنوعات چوبی در این مکان، عملیات لکه گیری ساعتها به طول انجامید.
فرهادی ادامه داد: علت حادثه در دست بررسی است.
هزار و ٨٠٠ آتش نشان در ٥٢ ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟