کشف محموله مرفین جاساز شده در تریلر حامل گاز مایع در تهران

به گزارش رکنا ،  سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول اخبار موثق از طریق گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش تریلر حامل گاز مایع مراتب پیگیری و احراز خبر به مأمورین عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.

وی افزود: به محض وصول خبر، بررسی‌های پلیسی و تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر مقادیر قابل توجه‌ای مرفین را از استان‌های شرقی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه تریلر حامل گاز مایع ضمن مخفی و جاساز نمودن آن اقدام به حرکت از یکی از شهرهای جنوبی کشور به سمت تهران نموده است.

حسنوند تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد. در ادامه شب گذشته یک گروه از مأمورین زبده عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پس از هماهنگی‌های لازم اقدام به رصد و پایش تریلر و محل‌های تردد احتمالی آن کردند.

وی افزود: پس از چندین ساعت پایش ابتدایی و گشت زنی هدفمند در نواحی مختلف شهر تهران در نهایت مأموران موفق شدند خودرو مذکور را در یکی از انبارها حوالی خیابان فداییان اسلام شناسایی و بلافاصله توقیف و در بازرسی از آن ۳۳۲ کیلوگرم مرفین که در داخل تانکر حامل گاز مایع جاساز شده بود کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: مأموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی، بیراهه و تمامی میادین و مراکز سطح شهر به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیرها وارد تهران بشود تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن نیز دستگیر خواهند شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟