اعتراف معتاد 38 ساله به 33 فقره سرقت در سمنان

به گزارش رکنا ، سردار "عبداله حسنی" اظهارداشت: در پی وقوع سرقت های سیم و کابل در سطح شهرستان سمنان، ماموران انتظامی با تشکیل قرارگاه سرقت و بررسی تمام جوانب امر، موضوع را به طور ویژه مورد پیگیری قراردادند.

وی افزود: ماموران کلانتری 13 گلستان شهرستان سمنان در تحقیقات فنی و تقویت گشت های محسوس و نامحسوس، سرنخ هایی از یک معتاد سابقه دار را در همین خصوص به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: پس از هماهنگی های لازم، عملیات دستگیری این سارق نیز آغاز و متهم در اقدامی ضربتی دستگیرشد.

به گفته سردار حسنی، فرد دستگیرشده 38 ساله و معتاد به موادمخدر و سابقه دار است که در بازجویی ها به 33 فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان سمنان اعتراف کرد.

وی از معرفی متهم به مرجع قضائی خبرداد و خاطرنشان کرد: برابر تحلیل علمی آمار مجرمان و بزهکارانی که توسط پلیس دستگیرشده اند، اعتیاد به موادمخدر ریشه بسیاری از جرایم و ناهنجاری های اجتماعی است.

سردار حسنی با تاکید بر این که ارتقاء امنیت نیازمند همراهی و همکاری آحاد جامعه با پلیس است از عموم مردم خواست هر گونه اطلاعات و اخبار خود در خصوص فعالیت های مجرمانه و غیرقانونی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.#
آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟