طرح ۲۰۲۰ در زندان‌های استان تهران اجرا می‌شود

به گزارش رکنا، علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران در این باره گفت: با توجه به نقش کتاب و مطالعه در بهینه سازی اوقات فراغت و ارتقای سطح معلومات افراد، طرح بیست بیست هر شب رأس ساعت ۲۰ و به مدت ۲۰ دقیقه به صورت سراسری در تمام زندان های استان برگزار می شود.
اسمعیلی افزود: آگاهی حاصل از مطالعه و کتاب خواندن، باعث تعالی جسم و روح است. به همین دلیل و با هدف ترغیب مددجویان به امر کتابخوانی، طرح بیست بیست اجرا می شود و علاوه بر مددجویان، مورد استقبال سربازان وظیفه و کارکنان نیز قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: از آن جا که مطالعه کتاب کمک می کند تا ایده های خوب از ایده های بد، بهتر تشخیص داده شود، خواندن یک کتاب فرصتی مناسب را ارائه می کند تا افراد با رویکردهای مختلف زندگی و راه های مقابله با مشکلات آشنا شوند و یاد می گیرید تصمیمات بهتر در زندگی بگیرند، همین امر اوج نقطه اصلاح و تربیت به ویژه در بین مددجویان است.
در حال حاضر، ۳۰ باب کتابخانه در زندانهای استان تهران به صورت مرکزی فعالیت نموده، وظیفه پخش یا تحویل کتاب به کتابخانه های اندرزگاه ها یا مددجویان را برعهده دارند و بیش از ۴۰۰ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف روز در دسترس همه قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟