دستگیری 8 سارق منزل و کشف 41 فقره سرقت در طرح ضربتی پلیس قم

به گزارش رکنا ، سردار "سید محمود میرفیضی" اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با جرایم خشن، پیشگیری از سرقت و دستگیری محکومان متواری طی یک هفته گذشته در قم اجرا شد.
وی گفت: کارآگاهان با بررسی جغرافیای جرم در مناطق آلوده همچنین افزایش اکیپ های محسوس و نامحسوس و گشت های خودرویی و موتوری موفق شدند 8 سارق منزل را دستگیر کرده که پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته به 41 فقره سرقت اعتراف کردند.
سردار میرفیضی افزود: در یک هفته گذشته 14 فقدانی که غالبا افراد مسن و یا کودکان بودند توسط پلیس پیدا شده و به آغوش گرم خانواده های شان تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای این طرح طی مدت مذکور 3 سارق کیف قاپ نیز شناسایی، دستگیر و متهمان به 5 فقره سرقت کیف قاپی در قم اعتراف کردند، همچنین با دستگیری 2 سارق موتورسیکلت 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.
وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته مخفیگاه 53 نفر از متهمان و محکومان متواری شناسایی و این افراد دستگیر شدند.
سردار میرفیضی با اشاره به دستگیری یک نفر سارق خودرو و کشف 2 فقره خودرو مسروقه، اضافه کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 2 نفر کلاهبردار حرفه ای نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قم در خاتمه ضمن تاکید بر استمرار این طرح ها، اظهارداشت: پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت با مجرمان و افرادی که قصد بهم زدن آرامش عمومی داشته باشند برابر قانون برخورد کرده و از شهروندان درخواست می شود گزارشات خود را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟