کشف تریاک از یک باند سابقه دار حرفه ای بیجار

به گزارش رکنا ،فرمانده انتظامی کردستان روز پنجشنبه  اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از دریافت گزارش منابع آگاه مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه بامواد مخدر بیجار یک دستگاه خودرو را در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به شهر توقیف کردند.

سردار علی آزادی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو بیش از ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اضافه کرد: ماموران در این عملیات یک قاچاقچی را دستگیر کرده و پس از تکمیل پرونده آنها را برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقام قضایی دادند.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین افزود: با توجه به به افزایش سرقت سیم برق در بانه موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی با تحقیقات گسترده در این زمینه موفق به شناسایی باند از اعضای این باند حرفه ای سیم برق در هنگام سرقت شدند و در پی تعقیب و گریز پلیسی سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

سردار آزادی با اشاره به سابقه سرقت این باند گفت: با بررسی پرونده اعضای این باند مشخص شد که این باند سابقه ۴۰ فقره سرقت دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟