کشف 85هزار بسته سیگار قاچاق در هرمزگان

به گزارش رکنا،   سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندر لنگه با انجام اقدامات نوین پلیسی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر راه انداختن کاروان حمل کالای قاچاق و انتقال محموله سیگار با چندین دستگاه خودرو سواری در محور بندرلنگه - پارسیان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل سه اکیپ بصورت نامحسوس به محل اعزام و خودروهای حامل کالای قاچاق را در یک مسیر فرعی شناسایی و زمانی که قاچاقچیان قصد داشتند  سیگارهای قاچاق را از خودروهای سواری به یکدستگاه نیسان انتقال دهند در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: تعداد 4نفر از قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو پژو به محض مشاهده ماموران از محل متواری و 4دستگاه پژوسواری و یکدستگاه نیسان نیز توقیف و 4نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سردار جعفری با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور تعداد یک میلیون و 710 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند، اذعان داشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش سیگارهای مکشوفه یک میلیارد و 368 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف سیگارهای قاچاق در هرمزگان

این مقام انتظامی استان با تأکید بر اینکه سایر متهمان نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان در دستور کار مأموران قرار دارد، به شیوه و شگرد قاچاقچیان اشاره و خاطرنشان کرد: طی بررسی ها و تحقیقات بعمل آمده قاچاقچیان با توجه به تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی، اقدام به انتقال قاچاق در چندین مرحله و با حجم کم می کنند و پس از حصول اطمینان از امن بودن محور نسبت به انتقال به نقطه بعدی اقدام می‌کنند که با تیزهوشی مأموران نقطه امنی برای آنان در استان وجود نخواهد داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟