کرونا 94 واحد صنفی را در خمین تعطیل کرد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان خمین از پلمب ۹۴ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح تشدید و کنترل نظارت بر اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵۹ دستگاه وسیله نقلیه اعمال قانون شدند.

بهزاد فکوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با اجرای مرحله جدید طرح محدودیت ها ی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی برای اعمال محدودیت های تردد درون شهری و ممانعت از ورود خودروهایی با پلاک غیر بومیاین طرح با برنامه ریزی پلیس شهرستان و با هدف کاهش زنجیره شیوع کرونا در ورودی های شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد:‌ در برنامه ریزی انجام شده،‌ در ورودی و خروجی های شهرستان تیم های انتظامی استقرار دارند ونسبت به کنترل و ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود: برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونادر صورت ورود خودروها با پلاک غیربومی یک میلیون جریمه خواهند شد و همچنین تردد خودرو های شخصی با پلاک بومی از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد بمدت دو هفته در سطح شهرستان ممنوع بوده در صورت مشاهده مکرر توسط عوامل گشت و پایش از طریق دوربین های مداربسته، برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.

فکوری بیان داشت: در این طرح همچنین مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان از واحدهای صنفی فعال به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید کردند که ضمن صدور ۲۱۲ مورد تذکر وهمچنین ۸۳ مورد اخطار به واحد های صنفی متخلف، ۹۴ واحد را که قبلا اخطار دریافت کرده بودند را پلمبکردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تا کنونتعداد ۳۱۱ دستگاه وسیله نقلیه در ورودی های شهرستان خمین، عودت داده شده و به ۲۸۲ راننده تذکر شفاهی ارائه شد و ۱۵۹ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از همراهی مردم فهیم وولایت مدار شهرستان خمین در رعایت پروتکل‌ های بهداشتی وتوجه به پروتکل های بهداشتی از همکاری خوب اصناف شهرستان قدردانی کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟