دستگیری عاملان درگیری در خنداب

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از پایان گرفتن درگیری طایفه‌ای در برنامه ریزی عملیاتی پلیس شهرستان و دستگیری عاملان اصلی این درگیری خبر داد و گفت: طی این عملیات ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.
سعید گودرزی اظهار کرد: چند روز قبل با اعلام گزارشی از یک درگیری دسته‌جمعی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب بلافاصله تیم‌های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

پایان درگیری طایفه ای در خنداب

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص که سه طایفه در یکی از روستاهای شهرستان به علت اختلافات قدیمی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری یکی از افراد حاضر در محل به علت تیراندازی انجام شده از سوی یکی از طرفین درگیر، از ناحیه پا مجروح شده است
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب ادامه داد: بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال شد و عملیات دستگیری عاملان اصلی این درگیری که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بودند، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

گودرزی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه آنها تعدادی سلاح غیرمجاز و برخی از ادوات جرم دیگر کشف شد.

وی تصریح کرد: طی این عملیات ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه نیز از این افراد توقیف و در استعلام انجام شده مشخص شد ۴ دستگاه از موتورسیکلت‌های توقیف شده نیز دارای سابقه سرقت است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به برقراری امنیت کامل روستا و اشراف اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده در این عملیات با قرار وثیقه روانه زندان شدند و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟