پلمب 3 واحد اقامتی در سوادکوه‌شمالی

به گزارش رکنا ، مجید ابراهیم‌نژاد در شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان مازندران و شهرستان، پذیرش مسافر و گردشگر توسط واحدهای اقامتی، پذیرایی و خانه‌مسافر تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: ۳ واحد اقامتی و خانه‌مسافر متخلف در سوادکوه‌شمالی پلمب شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه‌شمالی، افزود: از آغاز طرح مقابله با کرونا تاکنون طی بازدید مشترک با حضور نمایندگان ادارات صمت، میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه بهداشت و درمان و اماکن نیروی انتظامی ۳ واحد به دلیل نقض دستورالعمل مقابله با کرونا، متخلف شناخته و پلمب شدند.
وی افزود: نظارت و بازرسی‌های اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه‌شمالی برای مقابله با ویروس کرونا از روزهای ابتدای مقابله با کرونا انجام می‌شود و هرگونه اقدامی که منجر به نگرانی برای شهروندان در زمینه پذیرش مهمان شود برخورد می‌شود.
ابراهیم‌نژاد با اعلام شماره ۱۲۴ برای ثبت و پیگیری شکایات که از اداره صمت سوادکوه شمالی، درخواست می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه گزارش مربوط به پذیرش مسافر را به این سامانه گزارش دهند تا پیگیری شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه‌شمالی بر لزوم توجه جدی به مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان سوادکوه‌شمالی و تعطیلی اماکن و صنوف، گفت: هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی پمپ بنزین ‌ها، نانوایی‌ها، سوپر‌مارکت‌ها، میوه فروشی‌ها و به طور کلی اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند، نداریم.
وی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تأمین مایحتاج شهروندان سوادکوه‌شمالی نداریم، افزود: ذخایر اقلام ضروری مردم رصد شد و در تأمین اقلام غذایی کمبودی نداریم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟