دستگیری 10  شکارچی متخلف در نور

به گزارش رکنا ، عباس بابایی روز چهارشنبه  افزود: با توجه به گزارش‌های مردمی و مستندات مبنی بر حضور شکارچیان در آببندان امیرآباد ایزدشهر، ماموران گشت و کنترل یگان حفاظت با همکاری نیروی انتظامی، در یک عملیات ۱۲ ساعته در ۲ روز گذشته هفت شکارچی متخلف را در این منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: علی رغم ممنوعیت شکار از این افراد که سرگرم شکار پرندگان مهاجر در آببندان بودند هفت قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

بابایی گفت : همچنین سه قبضه سلاح نیز طی ۲ روز گذشته از شکارچیان غیرمجاز در مناطق حفاظت شده کشف و ضبط شده که ۲ قبضه سلاح دارای مجوز و یکی فاقد مجوز بود.

وی افزود : از ابتدای آذر ماه تاکنون ۱۹ شکارچی متخلف دستگیر و ۱۹ قبضه سلاح شکاری از آنها کشف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی این شهرستان شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نور از رها سازی هفت قطعه پرنده چنگر در ۲ روز گذشته از دام های هوایی صید پرندگان خبر داد و گفت: از ابتدای پاییز تاکنون بیش از یکصد رشته دام هوایی صید پرندگان توسط همکاران اجرایی این اداره تخریب شده و پرونده تمامی متخلفان شکار و صید به دادگستری ارسال شد.

حدود یکصد هزار هکتار منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی، ۱۵ هزار هکتار منطقه حفاظت شده هراز ، منطقه حفاظت شده جنگلی واز بخش چمستان با حدود ۱۰ هزار هکتار و منطقه شکار ممنوع ۴۰۰هکتاری رزن بخش بلده توسط نیروهای محیط زیست شهرستان نور حفاظت می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟