فروش یخچال اقساطی شهروند اصفهانی را وسوسه کرد

به گزارش رکنا ، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی؛ رئیس پلیس فتا استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه با وعده فروش اقساطی یخچال مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با ثبت اظهارات شاکی و بررسی تبلیغات کاذب متهم در فضای مجازی مشخص شد فروش اقساطی یخچال به قصد کلاهبرداری از شهروندان می‌باشد که در نهایت با انجام تحقیقات فنى و تخصصی، کارشناسان سایبری متهم را شناسایى کردند وضمن دستگیری وی، به پلیس فتا انتقال دادند.

سرهنگ مرتضوی به هموطنان توصیه کرد: ‌به منظور پیشگیری از وقوع این گونه جرایم، بهتر است هرگونه انتقال وجهی پس از رویت کالا یا اتمام خدمات و با مشخص شدن احراز هویت هر یک از طرفین معامله صورت پذیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کاربران در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و کانال رسمی پلیس فتا در پیام‌ رسان‌های داخلی با آی دی cyberpolice با ما در‌ میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟