کشف دومین انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در جهرم

به گزارش رکنا ، با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناحیه مقاومت بسیج سپاه آن شهرستان و با همکاری اداره تعزیرات، اماکن ناجا، اداره صمت و مجمع امور صنفی، دومین انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در جهرم، با ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال، کشف و جهت سیر مراحل قضائی پلمپ شد.

سرهنگ مهدی زارعی، مسئول روابط عمومی سپاه جهرم، با اعلام این خبر، اظهار داشت: شبکه اطلاعاتی بسیج و سپاه آن شهرستان با توجه به راه اندازی قرارگاه ۱۷ ربیع به منظور جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب در برخورد با تضییع کنندگان حقوق عامه مردم، دومین انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در آن شهرستان را شناسایی کرد و با هماهنگی مراجع قضائی، ضبط و پلمب شد.

وی با اشاره به زحمات گسترده بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه در شهرستان جهرم، گفت: زنگ هشدار برای محتکرین و سودجویان اقتصادی در شرایط امروز اقتصادی جامعه که تشبیه به جنگ اقتصادی با مستکبرین دنیا و گروگان گرفتن اقتصاد مردم توسط عده‌ای سودجو در داخل کشور شده، با ورود شجره طیبه بسیج به این عرصه به صدا درآمده است.

زارعی، اجناس احتکار شده را که در سامانه جامع انبارهای اداره صمت ثبت نشده بودند بیش از ۳۰ هزار و ۷۰۰ لیتر روغن موتور ایرانی، بالغ بر هزار لیتر واسکازین، مقادیر زیادی فیلتر روغن و هوا و ۸۳۰ کیلوگرم گریس به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال، عنوان کرد.
مسئول روابط عمومی سپاه جهرم در ادامه ضمن تقدیر از همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف، از مردم شهرستان جهرم درخواست کرد که هرگونه انبار مشکوک و یا اجناس احتکاری مورد روئیت خود را به شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه خبر دهند تا با هماهنگی با متولیان قانونی برخوردهای لازم با سودجویان صورت پذیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟