کشف 26 فقره سرقت در زنجان

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 26 فقره سرقت در زنجان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

سردار رحیم جهانبخش امروز  اظهار کرد: ماموران به منظور مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه کامیون باری در اتوبان زنجان-قزوین مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک هزار و 248 قطعه طیور فاقد مجوز به ارزش 700 میلیون ریال از یک دستگاه کامیون خبر داد و گفت: ماموران با هماهنگی قضایی و در بازرسی از این خودروی مشکوک هزار و 248 قطعه طیور فاقد مجوز کشف کردند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه بنابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی طیور کشف شده بیش از 700 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این باره پرونده تشکیل و اقدامات قانونی صورت گرفته است.

وی همچنین از دستگیری سارق داخل خودرو با 14 فقره سرقت توسط ماموران انتظامی شهرستان ابهر خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ابهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان ابهر قرار گرفت.

سردار جهانبخش افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به 14 فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: همچنین در عملیات دیگری ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه پنج سارق اماکن خصوصی و منزل را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه هر پنج متهم را دستگیر و 6 فقره سرقت کشف شد.

سردار جهانبخش با اشاره به این که هر پنج متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌کنیم توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را درباره پیشگیری از سرقت منازل، باغات و خودروها جدی بگیرند و هر گونه مورد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین به دستگیری هفت سارق و کشف اموال مسروقه در زنجان اشاره کرد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان زنجان، موضوع دستگیری و کشف در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به هشت فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردندکه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 635066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟