واژگونی موتورسیکلت در اتوبان بعثت

به گزارش رکنا، سرهنگ مومنی گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۰۶:۴۵ صبح امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده شرق به غرب اتوبان بعثت بعد از پل نازی آباد اعلام می‌گردد.
سرهنگ مومنی افزود: راننده موتور که در این محدوده در حال تردد بود به علت لغزنده بودن سطح سواره رو به خاطر بارندگی و به دلیل توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه نتوانسته تعادل وسیله خود را حفظ کند و به شدت به زمین برخورد می‌نماید.
وی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
وی گفت: این راننده موتور از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کرده بود و پس از برخورد با زمین هیچ گونه آسیبی به سر وی وارد نشد و چنانچه وی کلاه ایمنی نداشت ممکن بود حادثه ناگواری پیش آید.
این مقام انتظامی ادامه داد: راننده موتورسیکلت پس از آنکه موتورسیکلت وی به کنار راه منتقل گردید لحظاتی بعد به مسیر خود ادامه داد.
مومنی از رانندگان موتورسیکلت خواست حین بارش و لغزنده بودن معابر از تردد در سطح شهر خودداری نمایند و چنانچه در حال تردد با بارندگی مواجه شدند با سرعت مطمئنه تا رسیدن به مقصد حرکت نمایند و از عجله و شتاب در رانندگی جدا خودداری نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟