تجمع طلاب و مردم قم در اعتراض به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده

به گزارش رکنا، در این تجمع که در مقابل بیت تاریخی امام راحل در میدان روح الله قم برگزار شد شرکت کنندگان با آتش زدن و لگد مال کردن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی اوج انزجار خود را از این اقدام تروریستی ابراز داشتند.
همچنین تجمع کنندگان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن خیانت ها و خباثت های استکبار جهانی و ایادی پلید و سازش کار آن را محکوم کردند.
شرکت کنندگان با شعارهای «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، بر تداوم جهاد و مبارزه با جبهه استکبار جهانی تاکید نمودند.
حجت الاسلام احمد پناهیان نیز طی سخنانی در میان تجمع کنندگان، آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسبب ترور شهید محسن فخری زاده عنوان کرد و افزود: برای انتقام خون به ناحق ریخته این ابر مَرد علمی، جهادی و حماسی که تمام عمر خود را وقف خدمت به جامعه اسلامی کرد مهیا هستیم‌.
وی با اشاره به دستاوردها و تلاش های فخری زاده برای کشف اقدام های پنهانی رژیم صهیونیستی، حفظ عظمت و مجاهدت های علمی این شهید بزرگوار را ضروری دانست و گفت: فخری زاده به اذعان دشمنان ابرمَرد علمی کشور به شمار می آید و راه او بن بست ندارد.
وی گفت: جوانان غیور کشور ادامه دهنده راه شهیدان هسته ای هستند و در این راه ثابت قدم هستند.
پناهیان با بیان اینکه واکسن کرونا با پیگیری های شهید فخری راده به مرحله آزمایش انسانی رسیده است یادآور شد: نخستین کیت های آزمایش کرونا نیز توسط همین ابر مَرد پیگیری شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟