کرونا 16 خانواده کرمانشاهی را عزادار کرد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا ی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت ۱۶ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش رکنا ،  مهدی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۶۴ مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا و ۸۹ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی شدند.

وی افزود: هم‌اکنون ۸۳۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۶ نفر است که از این تعداد چهار مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی در مورد سایر جان باختگان افزود: در شهرستان کنگاور چهار نفر و در شهرستان سنقر ۲ نفر و در هریک از شهرستان‌های اسلام آباد غرب، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و دالاهو یک نفر جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۲۴۰ نفر رسید.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۳۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟