دستگیری سوداگران مرگ و کشف 3 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا ،  سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد مخدر را به داخل کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی بیان کرد: شب گذشته مأموران یگان امداد شهرستان زاهدان در قالب چند تیم عملیاتی با انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که قصد انتقال و جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از طریق ارتفاعات و مناطق صعب العبور این شهرستان داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در ادامه این عملیات مأموران پس از شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان در منطقه «کورین» با عکس العمل سریع سوداگران مرگ را در محاصره قرار داده و ضمن دستگیری ۲ نفر از مخفیگاه آنان یک تن و ۲۴۴ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۶۷۶ کیلو تریاک و ۵۶۸ کیلو گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.

حدود ۳ تن مواد مخدر در سیستان‌ وبلوچستان کشف شد


وی بیان کرد: شب گذشته نیز مأموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر و خاش نیز در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند قاچاق مواد افیونی را که به وسیله ۲ دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه سمند در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان‌ها در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار طاهری گفت: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، تصریح کرد: در این درگیری، مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی و مخفیگاه آنان یک تن و ۶۶۵ کیلو و ۴۱۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در نتیجه انهدام هر ۲ تیم این باند سازمان یافته، در مجموع ۲ تن و ۹۰۹ کیلو و ۴۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: پلیس استان با تمام توان و امکانات قاطعانه در راه مقابله با قاچاق مواد خانمان سوز مخدر ایستاده و تا پای جان مقابله و اجازه نخواهد داد مجرمان و قاچاقچیان به خاطر منافع خود امنیت جسمی و روانی جامعه را بر هم زنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟