دستگیری باند توزیع گل در کاشان

به گزارش رکنا ، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان اظهار داشت: در طی این عملیات‌های رصدی یک باند خرید و فروش مواد مخدر و توهم زا در کاشان شناسایی شدند.
وی با بیان اینکه پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضائی اعضای این باند که پنج نفر بودند، دستگیر شدند، ابراز داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر توهم زای گل کشف شده بود.
فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه این مواد مخدر بسته بندی و آماده توزیع در بین جوانان و نوجوانان بود، تصریح کرد: ماده مخدر گل بسیار خطرناک و توهم زا و اعتیاد آور است.

کشف ۱۴۲ رأس احشام قاچاق از ۵ خودرو عبوری در کاشان

وی همچنین از کشف احشام قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در کاشان خبر داد و بیان داشت: این احشام که شامل ۱۴۲ رأس بود توسط مأموران نیروی انتظامی کلانتری مشکات با همکاری نیروهای بسیج کشف شد.
سرهنگ بساطی با بیان اینکه این احشام در حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی به کاشان کشف شد، خاطرنشان کرد: دو دستگاه کامیون بنز، دو دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت پیکان در حال حمل این احشام بودند.
وی با بیان اینکه در ارتباط با این پرونده پنج نفر دستگیر شدند، افزود: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضائی شدند و خودروهای آنها به پارکینگ منتقل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟