آزاد شدن 25 زندانی جرائم غیرعمد به همت بسیج حقوقدانان شهرکرد

به گزارش رکنا ،  غفور عباسپور اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج، با همکاری ستاد دیه استان و اداره کل زندان‌های استان در راستای ادامه نهضت کمک مؤمنانه با محوریت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، امروز موفق شدیم تعدادی از زندانیان غیرعمد را آزاد کنیم.

وی با اشاره به انعقاد یک تفاهم‌نامه مشترک بین بسیج و ستاد دیه استان، افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شده بسیجیان حقوق‌دان با همکاری خیرین هم برای آزادسازی زندانیان غیرعمد تلاش کنند و هم مشاورزه حقوقی به آن‌ها ارائه دهند.

عباسپور ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج امسال با حضور 20 نفر از وکلای بسیجی مشاوره حقوقی به یکصد نفر از زندانیان مرد و زن در استان چهارمحال و بختیاری ارائه شد و از ابتدای سال تاکنون 83 زندانی جرائم غیرعمد و به مناسبت هفته بسیج نیز 25 نفر دیگر با کمک خیران و ستاد دیه استان آزاد شدند.

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: زندانیانی که امروز آزاد شدند مجموعا یک میلیارد و 315 میلیون تومان بدهی داشتند که با تلاش واحدهای مددکاری و ستاد دیه، حدود 550 میلیون تومان شاکیان گذشت کردند و مبالغی هم در قالب وام‌های بلاعوض و مبالغی در قالب تسهیلات بلندمدت بدون سود به مددجویان پرداخت شد، تا امروز شاهد آزادی آنان باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟