کشف 60 هزار لیتر سوخت غیرقانونی به ارزش 3 میلیارد ریال در تهران

به گزارش رکنا ،  سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: به دنبال اطلاعات دریافتی مبنی بر اینکه فردی به هویت مهدی، اقدام به راه اندازی کارگاه غیرمجاز تغلیظ و استحصال سوخت کرده است، ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام ش دند.
وی ادامه داد: بپس از بررسی های انجام شده در محل اعلامی، ۶ عدد تانکر بزرگ و استخر خنک کننده فراورده با کلیه امکانات وجود داشته که فرآورده ( گازوئیل ) را از شهرستان و برخی از جایگاه های تهران تهیه و اقدام به تغلیظ و استحصال سوخت می کرده است.
به گفته گودرزی، با هماهنگی های انجام شده عوامل شرکت نفت شهرری در محل حاضر و پس از نمونه برداری، کلیه فرآورده ها که ۶۰ هزار لیتر سوخت بود، به شرکت نفت شهرری تحویل شد.
وی افزود: کارشناسان ارزش سوختهای کشف شده را بیش از 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد با دانه درشت ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.
در پایان سرهنگ ولیپور گودرزی از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟