بازداشت عامل شرارت و تخریب شیشه خودروها در شرق تهران

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری افراد شروری که اقدام به عربده کشی ، قدرت نمایی با سلاح سردو تخریب شیشه خودروهای شهروندان در حوالی خیابان سبلان تهران کرده بودند خبر داد.

سرهنگ "مهدی تاجیک" در تشریح جزییات این خبر گفت: در شب 29 آبان ماه گزارشی در خصوص در نزاع و درگیری و تخریب شیشه های دو دستگاه خودرو توسط چند تن از ارذل و اوباش محله سبلان به دست ماموران پایگاه چهار پلیس امنیت عمومی رسید.
وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه واعزام به محل مورد نظر، در تحقیقات دریافتند که چند تن از اراذل اوباش در حالی که در شرایط عادی نبوده با هم درگیر و اقدام به فحاشی با یکدیگر و تخریب دو دستگاه خودرو شهروندان نموده و از محل گریخته اند.

بازداشت گنده لات محله سبلان / او ماشین ها را تخریب می کرد 

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی و شناسایی مخفیگاه متهمان در عملیات هایی جداگانه، سه نفر از متهمان را در محله های حوالی سبلان و تهرانپارس دستگیر و نفر چهارم را در حالی که پس از درگیری به یکی از استان های شمالی کشور گریخته بود با اخذ نیابت قضایی در یکی از شهر های استان مازندران دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.
رئیس پایگاه چهار پلیس امنیت عمومی پایتخت،با اشاره به اینکه کارشناسان میزان خسارات وارده به خودروهای تخریب شده را حدود 10 میلیون ریال براورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف کردند.
وی بیان داشت: این افراد شرور پس از انجام تحقیقات تخصصی و اعتراف به ارتکاب جرم، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟