درگذشت والدین شهدا + جزئیات

به گزارش رکنا، در روزهای اخیر تعداد دیگری از والدین شهدا به فرزندان شهید خود پیوستند. از جمله آنها می توان به «حاجیه خانم سلیمی» مادر شهیدان والامقام «محمد و نعمت‌الله منصوری نوش‌آبادی» اشاره کرد که پس از تحمل سال‌ها درد فراق فرزندان شهیدش به جوار حق شتافت.

مراسم تشییع پیکر این مادر بزرگوار سه‌شنبه چهارم آذر ماه از منزلش به طرف آستان مقدس امامزاده محمد نوش‌آباد برگزار و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

«محمد منصوری نوش‌آبادی» سال ۴۷ متولد شد و سال ۶۵ در فاو به مقام والای شهادت نایل شد و «نعمت‌الله منصوری نوش‌آبادی» سال ۴۲ متولد شد و سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

همچنین «حاج قدرت‌اله بغدادی» رزمنده و یادگار دوران دفاع مقدس و پدر گرامی شهیدان والامقام «حبیب‌اله و فتح‌اله بغدادی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر پاک این پدر والامقام امروز چهارشنبه ۵ آذرماه در گلزار شهدای امام زاده هادی‌(ع) در ینگی امام ساوجبلاغ در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

حاج «قدرت‌اله بغدادی» ساکن هشتگرد از متولیان و هیئت امنای مسجد جامع هشتگرد به همراه ۶ فرزند خود در دوران انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس با مجاهدت و ایثارگری‌های خود از ارزش‌ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند. «حبیب‌اله بغدادی» سال ۴۶ متولد شد و سال ۶۴ در جزیره مجنون در عملیات عاشورا به شهادت رسید و «فتح‌اله بغدادی» سال ۴۷ متولد شد و سال ۶۲ در جزیره مجنون و عملیات خیبر بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

علاوه بر این «حاج فریدون سعدی» پدر شهیدان «ابراهیم و رضا سعدی» است که پس از تحمل سالها درد فراق، دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر این پدر مهربان امروز چهارشنبه ۵ آذر ساعت ۱۰ صبح با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار متبرک شهدای شهرستان رشت به خاک سپرده شد.

«ابراهیم سعدی» سال ۶۱ بر اثر اصابت ترکش در منطقه رقابیه جنوب اهواز و «رضا سعدی» سال ۶۷ در عملیات بیت المقدس ۷ منطقه شلمچه مفقود و به شهادت رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟