به گزارش رکنا ،  سردار هوشنگ حسینی روز سه‌شنبه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در مناطق روستایی و محدوده شهرهای استان اردبیل که موجب قطع برق و خسارت به اموال عمومی شده بود، موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار حرفه‌ای سیم کابل برق و مخابرات شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه این سارق حرفه‌ای با همکاری یک مالخر اقدام به سرقت سیم کابل برق و مخابرات می‌کرد، اظهارداشت: متهمان با هماهنگی قضایی در عملیات ضربتی توسط ماموران دستگیر شدند.

سردار حسینی با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی از سارق بیان کرد: با ارائه دلایل و مستندات قانونی از سوی پلیس سارق لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده بیش از ۱۱ میلیارد ریال است، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی سارق به سرقت چهار خودرو نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: در حال حاضر با اقدامات پلیس، دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و همکاری مردم امنیت خوبی در استان اردبیل برقرار بوده و پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان مصمم و جدی است.

اردبیل یکی از استان‌های امن کشور است و ۷۰درصد قاچاق کالا و ۶۱ درصد سرقت‌ها در این استان کشف می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟