توقیف 7 قایق متخلف صیادی در چابهار

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: هفت فروند قایق متخلف صیادی در محدوده آب‌های چابهار‌ و دشتیاری توقیف شدند.

به گزارش رکنا ، نجف صفری اظهار داشت: اکیپ‌های گشت پایگاه‌های چابهار، کنارک، پسابندر، پزم، رمین، بریس و نیروهای ستاد فرماندهی یگان به همراه نیروهای پایگاه دوم دریابانی کنارک به منظور انجام وظایف ذاتی خود به دریا عزیمت و در حوزه استحفاظی پایگاه‌های چابهار و کنارک موفق به شناسایی و توقیف هفت فروند شناور صیادی متخلف که در حال صید با گرگور بودند به همراه بیش از ۱۰ عدد قفس گرگور برای استفاده در صید غیرمجاز، شدند.

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان افزود: شناورهای مذکور برای سیر مراحل قانونی به اسکله‌های صیادی هفت تیر چابهار و کنارک انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر در حوزه استحفاظی بندر صیادی پسابندر گشت دریایی نیروهای پایگاه پسابندر در حین گشت زنی در منطقه تعدادی شناور متخلف کلاس قایق در حال صید غیرمجاز رؤیت که با مشاهده نیروهای حفاظت از منابع آبزیان متواری شده و تعداد چهار طاقه تور غیرمجاز از آنها کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه پسابندر منتقل شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟