دزد کولرهای گازی خانه ها دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: 22 آبان ماه پرونده ای در کلانتری 107 فلسطین با موضوع سرقت لوازم و متعلقات کولرهای گازی به ارزش 150 میلیون تومان که از پشت بام یک ساختمان اداری تجاری سرقت شده بود تشکیل شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: با دریافت پرونده کارآگاهان مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات موفق می شوند متهم اصلی به نام سیروس را شناسایی و دستگیر کنند و متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت، از طریق دیوار و نرده های ساختمان به بالای پشت بام رفته و سرقت را انجام دادم و اموال سرقتی را به شخصی به نام نوروز که در ضایعات فعالیت داشت فروختم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه با هماهنگی های قضائی مالخر را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند ، افزود: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و اموال مسروقه را پس از خرید فروخته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت : با دستگیری سارق و مالخر پرونده و اعتراف صریح آنها به بزه انتسابی پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعبه رسیدگی کننده در دادسرای ناحیه 6 تهران ارسال و متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟