3  تصادف شدید اما بدون مصدوم در پایتخت

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی درباره مهم ترین تصادف رخ داده در پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز یک دستگاه وانت نیسان در حال حرکت در بزرگراه شهید بابایی بود که در محدوده پل بابایی با گاردریل های خط ویژه اتوبوس برخورد کرد.

وی با بیان اینکه با حضور تیم گشتی پلیس راهور بار ترافیکی کنترل و نسبت به ایمن سازی محدوده اقدام شد، گفت: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از واژگونی کامیون حامل بار در اتوبان شهید بابایی خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته در لاین کندرو به تندرو مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی بعد از هنگام رخ داد و در جریان آن یک دستگاه کامیون حامل بار واژگون شده و بیش از نیمی از عرض اتوبان را اشغال کرد.

مومنی ادامه داد: در پی این حادثه کامیون گاردریل های کناری اتوبان نیز شکسته شده و کامیون به داخل فضای سبز رفت که با حضو عوامل امدادی و راهور و استفاده از جرثقیل سنگین پلیس راهور کامیون به حالت اولیه درآمد و به حاشیه مسیر منتقل شد.

وی علت این تصادف را نیز سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از برخورد شدید سواری پژو با گاردریل در اتوبان زین الدین نیز خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۹ صبح امروز در مسیر بزرگراه زین‌الدین در محدوده اتحاد رخ داده و در جریان آن سواری پژو که در حال حرکت در این مسیر بود ناگهان از مسیر خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، با گاردریل میانی اتوبان برخورد کرده و پس از شکستن گاردریل وارد فضای سبز شده و در نهایت با سقوط به جوی آب متوقف شد.

وی با بیان اینکه پس از این حادثه راننده یک دستگاه کامیون اقدام به امدادرسانی اولیه به راننده پژو کرده و او را از کابین خودرو خارج کرده بود، گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده پژو علت این حادثه بوده است.

مومنی در پایان با اشاره به شدید بودن نسبی هر سه حادثه گفت: خوشبختانه با وجود شدت بالای هر سه تصادف، مورد مصدومیت جدی برای هیچ یک از رانندگان به وجود نیامد و آنها در محل خدمات درمانی را دریافت کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟