6 شکارچی متخلف در اشنویه دستگیر شدند

به گزارش رکنا، کریم خضری روز یکشنبه افزود: این شکارچیان غیرمجاز با هوشیاری ماموران یگان حفاظت این اداره، حین شکار کبک در مناطق شکار ممنوع این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در جریان برخورد با این شکارچیان چهار نفر از متخلفان از محل ارتکاب به جرم بدون توجه به اخطار ماموران به سمت شهر متواری شدند که با هماهنگی‌های به عمل آمده با پاسگاه انتظامی "نلیوان"، در محل ایست بازرسی سه راه نلیوان دستگیر شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه ادامه داد: از این متخلفان ۶ قبضه اسلحه شکاری شامل چهار اسلحه مجاز و ۲ اسلحه غیرمجاز، تعدادی فشنگ و لاشه ۶ قطعه کبک به همراه ادوات شکار کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: این شهرستان دارای یک منطقه شکار ممنوع مرزی است که به زودی تابلوهای راهنمای مربوط به آن در اطراف این منطقه نصب و طی مصوبه شورای عالی محیط زیست با فاصله هفت کیلومتر از خط مرزی جزو مناطق شکار ممنوع مرزی محسوب خواهد شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه شکار و زنده‌گیری پرندگان در این شهرستان توسط شکارچیان با شماره تلفن ۴۴۶۲۶۲۳۱ به این اداره اطلاع دهند.

اشنویه از شهرستان‌های مرزی آذربایجان‌غربی است که باتوجه به وضعیت اکولوژیکی و برخورداری از سیمای زیست محیطی مطلوب از زیستگاه‌ها به‌شمار می‌آید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟