مهار آتش سوزی منزل مسکونی در شیراز + عکس

آتش سوزی / به گزارش رکنا، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: یک خانه ویلایی امروز در خیابان تختی شیراز دچار آتش سوزی شد.

محمد هادی قانع افزود: ۲۰ آتش نشان در پی اعلام آتش سوزی سنگین خیابان تختی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: به محض رسیدن؛ آتش سوزی در پشت بام شیروانی یک باب خانه ویلایی با همجواری منازل مسکونی و انبار‌های لوازم یدکی با سقف‌های بهم چسبیده مشاهده شد که شعله‌های آتش به طبقه دوم منزل مسکونی سرایت کرده و در حال گسترش بود.

رئیس سازمان آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه تمامی ساکنان پس از وقوع آتش سوزی ساختمان را ترک کرده بودند.

قانع اضافه کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی، سریعا با سوراخ کردن بخشی از سقف منزل مسکونی از طریق پشت بام و از داخل کوچه نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند و توانستند به سرعت شعله‌های آتش را مهار کرده و مانع از سرایت آن به دیگر منازل مسکونی و انبار‌های همجوار شوند.

وی، علت آتش سوزی را سرایت آتش حین نصب ایزوگام پشت بام منزل همجوار و نهایتاسرایت به پشت بام خانه دو طبقه ویلایی اعلام کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به این که این حادثه هیچ مصدومی درپی نداشت، تصریح کرد: نیرو‌های آتش نشانی پس از خاموش کردن شعله‌های آتش اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کرده و پس از ایمن سازی کامل، با حضور کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز به بررسی علت وقوع این آتش سوزی پرداختند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟