بازداشت دزدان موبایل قاپ در صحنه فرار

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "ضرغام آذین" سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار تیم های گشت انتظامی سرکلانتری دوم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری 137 نصر حین گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه سرقت تلفن همراه خانمی توسط دو موتورسوار می شوند.

زمینگیر شدن دزدان موتور سوار

این مقام انتظامی با بیان اینکه گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت: سارقان با افزایش سرعت قصد متواری از محل را داشتند که به علت عدم تعادل، با زمین برخورد و موفق به فرار نمی شوند.

وی عنوان کرد: هر دو موتورسوار در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تلفن همراه مال باخته کشف و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: متهمان به کلانتری نصر انتقال و در تحقیقات مقدماتی به 100 موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ آذین اضافه کرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 630195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟