کشف 5 خودروی سرقتی از مخفیگاه سارقان / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" در تشریح این خبر گفت: پنجم مرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودروی پژو 405 در کلانتری 122 دربند تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات اولیه اظهار داشت، خودرو 405 خاکستری رنگ خود را در ساعت 0600 پنجم مرداد ماه در خیابان باهنر پارک کردم و در ساعت 1530 مراجعه و متوجه سرقت خودرو شدم.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی دریافتند که سارق یا سارقان با کارت سوخت بنزین مال باخته در شهرستان های ملارد بنزین به خودرو زده اند، عنوان کرد : با پی جوئی های پلیسی مشخص شد که کارت سوخت خودروی مال باخته در داخل خودرو بوده است.
وی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی محل های سوخت گیری، مشخصات شخصی که از کارت سوخت استفاده کرده بود بدست آمد و در ادامه تحقیقات پلیسی متهم شناسایی و در مرحله بعد مخفیگاه وی در شهرستان ملارد شناسایی شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و خودروی مال باخته به همراه خودروی سرقتی دیگری پژو پارس در پارکینگ متهم کشف شد، افزود: در بررسی های بیشتر از داخل خودرو خودروی پژو پارس 3 پلاک انتظامی همگی سرقتی شناسایی شد.
سرهنگ شریفی ابراز داشت: متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی انتقال و در بازجوئی های اولیه به سرقت اظهار داشت که خودرو و پلاک ها را از برادرم به نام رامین و دوستش به نام سیروس امانت گرفته ام.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: مخفیگاه هر دو سارق در اطراف تهران شناسایی و کارآگاهان موفق شدند با اخذ نیابت قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و از آن مکان سه دستگاه خودروی سرقتی دیگر کشف شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان تا کنون به 15 فقره سرقت خودرو اعتراف و متهمان با صدور قرار برای کشف جرائم احتمالی در اختیار پایگاه یکم قرار دارند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟