آزادی 122 نفر از مجرمان جرائم غیر عمد در لرستان

به گزارش رکنا، مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان لرستان گفت: امسال تا به امروز 122 نفر از مجرمان جرائم غیر عمد که میزان بدهی آنان 12 میلیارد تومان بوده از زندان‌های استان آزاد شده‌اند. در حال حاضر نیز 265 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان هستند که مجموع بدهی این افراد حدود 70 میلیارد تومان است.

توکل شاکرمی امروز  اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶۵ لرستانی به خاطر جرائم غیر عمد در زندان‌های استان هستند که از این تعداد ۱۰ نفرشان خانم است.

وی با بیان اینکه مجموع بدهی این افراد حدود ۷۰ میلیارد تومان است، افزود: از این تعداد ۱۰ نفر به علت بدهکاری در پرداخت نکردن دیه تصادف، پنج نفر به علت حوادث کارگاهی، ۱۴ نفر به علت پرداخت نکردن نفقه و مهریه و در نهایت ۲۳۶ نفر به علت جرائم مالی در زندان هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان لرستان بیان کرد: امسال تا به امروز ۱۲۲ نفر از مجرمان جرائم غیر عمد که میزان بدهی آنان ۱۲ میلیارد تومان بوده از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

شاکرمی با اشاره به اینکه به دنبال استفاده از ظرفیت خیرین و تسهیلات بانکی برای آزادی این افراد هستیم، تصریح کرد: هدف اصلی ما برای آزادی این افراد فرهنگ گذشت و بخشش بوده برای نمونه برای آزاد شدن ۱۲۲ نفر که مجموع بدهی آنان ۱۲ میلیارد تومان بوده تنها ۵.۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟