جزئیات  محدودیت های تردد بین استانی و داخل شهری

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمد رازقی" صبح امروز در ، در خصوص اعمال محدودیت ها و سلامتی افراد جامعه و مهار بیماری کرونا توضیح داد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران با بیان اینکه برای اینکه فاصله گزاری اجتماعی هرچه بهتر رعایت شود، یک سری تدابیر خاص ترافیکی می بایست اعمال شود، گفت: برابر مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده ستاد ملی کرونا دو نوع محدودیت تردد در سطح معابر خواهیم داشت.

این مقام پلیسی ادامه داد: یک نوع محدودیت همان محدودیت تردد بین استانی است و ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی از زمانی که اعلام می شود ممنوع بوده و همکاران بنده در پلیس راه و پلیس راهور اجازه ورود و خروج به خودروها را نمی دهند .

وی گفت: بخش دوم تردد در سطح شهر تهران می باشد که ما در تهران اطلاع رسانی خواهد شد و از زمانی که اعلام خواهد شد تردد در معابر شهر تهران ممنوع می باشد و جریمه تخلف این محدودیت نیز پانصد هزار تومان می باشد.

وی افزود: پلیس در این بخش رویکرد ارشادی دارد و هیچگاه قصد اعمال قانون را ندارد ولی اگر اصرار باشد در ورود و خروج غیر مجاز از استان ها مجبور به اعمال قانون به مبلغ 500 هزار تومانی می باشیم.

رازقی توصیه کرد: بخاطر اینکه پخش این ویروس کم و متوقف شود و از تردد در زمان های اعلامی و محدودیت ها جدا خودداری و فاصله اجتماعی رعایت کنید.

این مقام انتظامی در خصوص تصادفات در وقت بارندگی گفت: ما فصل بارندگی را پیش روی داریم که می بایست به نکاتی در این خصوص اشاره شود که در زمان بارندگی فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کنید و با توجه به اینکه دید در زمان بارندگی کاهش می یابد ، توجه کافی را به جلو داشته باشند تا از بروز تصادف جلوگیری شود .

وی گفت: در زمان بارندگی حدودا یک سوم افزایش تصادفات خسارتی و واژگونی را در سطح معابر تهران شاهد هستیم که می توان با رعایت نکات اعلام شده از بروز حوادث خودداری شود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟