مهار آتش سوزی  کارگاه نجاری در کرمان / بامداد  امروز رخ داد

به گزارش رکنا ، رضا میرزایی اظهار کرد: در ساعت ۷:۰۸ صبح امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در کارگاه نجاری واقع بلوار صدوقی، بلافاصله دو تیم کامل امداد و اطفا حریق از ایستگاههای شماره دو و هفت با حضور و نظارت معاون فنی و عملیات سازمان در محل حریق حاضر شدند.

میرزایی بیان کرد: آتش نشانان با اقدام سریع و صحیح آتش را مهار و از سرایت شعله به دیگر بخش‌های کارگاه نجاری و انبارها که حجم زیادی از چوب در آن وجود داشت و همچنین مغازه‌های مجاور آن جلوگیری کردند.

خطر آتش سوزی دوباره به دلیل وجود چوب

وی گفت: آتش نشانان پس از انجام عملیات اطفای حریق با توجه به خاصیت درون سوزی چوب و احتمال شعله وری دوباره آتش با دقت محیط را بررسی کردند تا از و جود کوچک‌ترین شعله و دودی مطمئن شوند و از حریق دوباره جلوگیری کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در پایان با بیان اینکه آتش نشانان جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا جان و مال مردم را نجات دهند از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از رفتارهای پرخطر خود و خانواده را از گزند حوادث بیمه کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟