تصادف شدید 2  پژو در خیابان آزادی

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی  گفت: ساعت ۰۷:۱۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف خسارتی در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی بعد از رودکی به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک سواری پژو اول به علت سرعت زیاد به شدت با سواری پژوی دوم برخورکرده و هر دو خودرو در همان محل متوقف می‌گردند.

وی افزود:با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار هر دو پژو، با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.
این مقام انتظامی ادامه داد: به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی در این محدوده ایجاد گردیده بود که با تلاش کارکنان راهور در موقعیت تصادف، بار ترافیکی به موقع جذب گردید و ترافیک به وضعیت قبل خود بازگشت.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در این حادثه سواری پژوی اول (پژوی عقب) به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه نسبت به پژوی دوم مقصر شناخته شد.

سرهنگ مومنی گفت: در خصوص این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل راننده غیر مقصر گردید.

وی از رانندگان خودرو‌ها خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده و فاصله طولی را با خودوری جلویی حفظ نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟